Bestellen & Levering


UPDATE:  Het is momenteel ontzettend druk bij de distributiecentrum van pakkettenvervoerders.

De drukte van de winkelstraten heeft zich door de lockdown verplaatst naar online bestellen, uw pakket kan daarom wat langer onderweg zijn.

Hartelijk dank voor uw begrip, onze excuses voor het ongemak!


Nadat u een keuze heeft gemaakt, hebben wij voor u de stappen duidelijk beschreven hoe u een bestelling kunt plaatsen en afronden. 

Bij het gekozen artikel klikt u op de knop bestellen    Het artikel verschijnt nu in de winkelwagen.   

Wilt u nog niet afrekenen?, dat is geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagen zolang u nog op de site staat.  

Wanneer u wilt afrekenen gaat u naar de winkelwagen rechts boven in de home pagina en klikt u op de knop vervolgens afrekenen 

U kunt nu inloggen met uw account, als u er een heeft aangemaakt tijdens de bestelling, Wilt u geen account aanmaken? Selecteer dan de optie:  

'Direct afrekenen 

Account aanmaken: 

Door een account aan te maken kunt u sneller en makkelijker bestellen. Daarnaast kunt u uw eerdere en huidige bestellingen eenvoudig bekijken. 

Nu kunt u uw gegevens invoeren en het adres aangeven waar u de bestelling wilt laten bezorgen. 

U kunt ook eventueel uw bedrijfsgegevens invoeren, zodra u een bedrijfsnaam toevoegt komt de factuur automatisch op naam van uw bedrijf/organisatie/stichting/school etc. 

Betalingen: 

Bij betalen kunt u kiezen voor verschillende betalingsmogelijkheden. 

Bij betalingen via iDeal op werkdagen voor 15:00, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt en verzonden, tenzij u heeft gekozen voor een van de opties die meer tijd nodig heeft. 

Heeft u gekozen voor een uitbreidingsoptie? Dan bestaat kans dat uw bestelling de volgende dag pas wordt verzonden. Wij vragen hiervoor uw begrip. 

Bij betalingen via overschrijving  betekend dat we pas na het ontvangst van de betaling uw bestelling verzenden. 

Zodra u de bestelling en betaling heeft afgerond krijgt u een bevestigingsmail van ons. Via deze bevestiging  kunt u ook eventueel replyen, vragen stellen. Wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. 

Verzenden en bezorging: 

Wanneer uw bestelling binnen is gekomen, wordt deze  direct verwerkt. Wanneer uw pakket is opgehaald, krijgt u automatisch een Track & Trace code, zodat u het pakket kunt volgen. 

Soms komt het wel eens voor dat wij door drukte of andere omstandigheden niet binnen 24 uur kunnen leveren, maar pas een dag later.  Wij zullen in dit geval contact met u opnemen. 

Verzendkosten: 

Wij hanteren standaard verzendtarieven, de verzendkosten bedragen in heel Nederland €8.47 inclusief BTW per bestelling verzekerd en aangetekend. Andere landen graag eerst met ons overleggen!

Notitie : 

U kunt uw bestelling ook ophalen, u kunt voor kiezen tijdens het bestellen. Wilt u niks via de website regelen? dat kan, wij zijn en fysieke winkel waar u gewoon binnen kunt lopen.

Herroepingsrecht & Retourneren:

  • Heeft u het product online op onze webshop besteld Dan mag u het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
  • De (retour)kosten voor het terugsturen van een product betaalt u wel zelf.
  • Er wordt van een koop op afstand gesproken wanneer het gaat om een koopovereenkomst waarbij er geen direct contact is tussen verkoper en consument. Populair gezegd: zonder dat beiden zich in dezelfde ruimte bevinden.


AdamC

Steynlaan 50 A 3701EH Zeist